تاریخچه دستگاه لیزر

تاریخچه دستگاه لیزر ( SEO ) : دستگاه لیزر ( SEO ) هر چند موضوعی است که برای بسیاری از مردمان تازه به لحاظ می رسد سابقه تاریخی بسیار طولانی دارد . بهینه سازی برای موتورهای جستجو جریانی سیال در دنیا اینترنت بوده است و ریشه های آن به اوایل ده سال نود میلادی گشوده می گردد . هر چند ظواهر دستگاه لیزر ( SEO ) در سال ۲۰۱۲ تفاوت فاحشی با اویل ظهور آن در اینترنت دستگاه لیزر دارااست ولی تغییرات با صرفه سازی برای موتورهای کاوش به راحتی قابل پیگیری است .

مختصری در باره تاریخچه دستگاه لیزر

۱۹۹۵ – یاهو وب دایرکتوری خودش را راه اندازی کرد .

۱۹۹۸ – گوگل فعال سازی شد , دی موز نیز در همان سال روی فعالیت آمد .

۲۰۰۰ – یاهو آلتاویستا را رهاکرده و به جای آن از الگوریتم گوگل تبعیت کرد .

۲۰۰۱ – جايگاه کاغذ به یوزرها از روش منوی ابزار نشان داده شد .

۲۰۰۵ – تگ NoFollow معرفی شد .

۲۰۰۹ – گوگل الگوریتم کافئین را معرفی کرد که وظیفه کلیدی در دستگاه لیزر ( SEO ) را بر عهده دارااست .

۲۰۱۱ – الگوریتم پاندا آپ دیت شد . این یک گام با اهمیت در تاریخ دستگاه لیزر ( SEO ) است .

۲۴ آپریل ۲۰۱۲ – الگوریتم پنگوئن آپدیت شد .

۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲ – ای ام دی به روز شد . ( این کلمه مخفف تطابق دقیق با دامنه است . )

۴ اکتبر ۲۰۱۲ – ۶۵ بسته اجرایی

دانش دستگاه لیزر در اواسط ده سال ۱۹۹۰ به وسیله مدیران سایتهای گرانقدر شروع شد . دستگاه لیزر در صدر تمامی اینترنت مسترها می بایست تمام صفحه های خویش را برای داخل شدن خزنده ها ( Spiders ) به وب سایت آنها تثبیت می کردند &# این سایت ;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *